Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Ingen kan vara nere med en ballong! - Nalle Puh

Av Louise - 22 juni 2011 15:31

Lillebror har varit hos mig sedan i Fredags!


Mamma & Pappa Kjell åkte ner till Västerås för att kolla kuppen lillasyster var med i, samt köra grejerna åt dom. Så lillebror var hos mig & allmänt myste och hade sig.

Hans teori är nu helt klart, samt körning för moppekortet, enda han ska göra nu är att klara provet vilket jag tror han kommer göra. Och om inte, så gör han det nästa gång :)

Tror på han ja. Sen så får han köra moppe.

Tiden går alldeles för fort heh. Dom blir så stor!


I söndags så var kusin Petter här och käkade våfflor samt tittade på Film.
Dead Silence stod på tapeten. Sett den förut men det är lika mycket äcklig nu som då haha.


Duktig är han lillebror, kliver upp helt själv klockan 06.00 på morgonen, fixar frukosten & sen drar på jobbet 06.40 Helt själv & han är 15. Borde inte dom vara svår att få upp? Haha!


Nä, åkte hem igår och Mamma & han var nyss här och hämtade hans saker. Samt skjutsade mig på Ica Maxi så jag fick handla hem lite käk :)


Nu ska jag försöka hitta en dag då jag kan dra med Linn till Friskis & Svettis för att komma igång med träningen. Kommer bli så underbart skönt så det finns inte.


Måste försöka träffa Linda med, var längesedan nu.
Och Sofie & Co kommer hem efter helgen.
Alex ska jag till & allmänt surra skit någon dag med.


Nej nu ska jag ta och fixa lite käk, är en aning hungrig!


Ha en bra solig dag alla <3



LOUISE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 28 augusti 2014 01:23

Det har nu gått ett tag. I början trodde jag att det bara var tillfälligt. Att någonting under dagen var orsaken. Att det kanske var längtan hem.y Men nu är jag inte så säker längre. Det kommer mer eller mindre varje kväll/natt. Ibland under ...

Av Louise - 20 maj 2014 23:29

Lite utav veckan som varit. - För lite sömn. - -1,5 kg. - Lite fusk med rutiner. - Har följt tränings planen till fullo. - Har varit ensam hemma när spindel ägg måste ha kläckts. De var ÖVERALLT i hallen, skorna, jackorna, väggarna, badrumme...

Av Louise - 12 maj 2014 21:21

Jahapp. I måndags började det på allvar. Inga mer spel. Inga fler lögner för mig själv. Jag började officiellt med C25K. Att gå från nästan ingen aktivitet alls till att kunna jogga 5 km på 16 veckor. Fast helt ärligt, tar det 20 gör det ing...

Av Louise - 27 april 2014 08:15

Cry a river, build a bridge. Get over it.

Av Louise - 14 april 2014 17:03

Har äntligen tagit mig tid och ork att leka med nya kameran på Samsung Galaxy S5. Här är några resultat.. xoxo Lou ...

Ovido - Quiz & Flashcards