Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise - 24 juni 2013 16:36

Jag kan göra vad jag vill, 
så länge jag bestämmer mig för det,
så tar jag mig dit.  

Jag kan svälja dina lögner,
eller välja att ta strid. 
Begränsa mig till söder,
men vill hellre vara fri. 

Kan inte slösa tiden på din skit, 
när jag vill leva över gränsen,
tills jag tömt mitt batteri.  

Jag vill för alltid va en idiot, 
mens du förtvinar vid skrivarn på ditt distriktskontor. 
Jag vill åsidosätta allt,
mellan himmel o jord, 
Och dansa,
dansa psycho som Treat Williams på ditt middagsbord. 

Jag kan spola mina chanser eller signa ditt kontrakt, 
varva jorden 8 gånger eller stadga mig nånstans. 

Beter mig som ett monster ibland, 
men måste leva över gränsen för att komma nån vart. 

Av Louise - 17 juni 2013 18:10

Efter allt regn så kom solen.
Allting är mycket bättre nu.

I lördags när det var så fint väder så fyllde även uunderbara Alex år. Så då blev det grillning hemma hos Vicky :) Högst mysigt var det.

Peace x

Av Louise - 13 juni 2013 13:03

När alla problem bara fortsätter tänker jag fortsätta le.

Min bro till tryggheten blir bara starkare för varje dag som går. Den står stadigt kvar fast marken under fötterna ibland ger vika.

Har fått rå om Felicia några kvällar då hennes mamma har arbetat. Världens snällaste med ett himla stort hjärta. Det kommer hon verkligen komma långt med :)

Och nästa vecka börjar schemat på jobbet.
Håller bara tummarna att jag mår tillräckligt bra för att orka med.

Det kommer lösa sig, det kommer att bli bra.

Peace x

Av Louise - 8 juni 2013 21:04

Det här känns inte okej längre..

Sedan 28e Maj har jag ätit vanlig mat 3-4 gånger, alltså inte dagar utan gånger. Och idag blev beslutet att bara äta buljong & soppa, undvika allt vad mjölk heter samt dricka vätskeersättning i minst några dagar..

Jag vill ha mat! Jag vill kunna tugga mat nu!

Blä för infektionen i munnen som uppstod & för magen som hatar mig.

Det positiva;
- Det kan inte bli annat än bättre härifrån.
- Jag har totalt gått ner 6.7 kg under denna tid.
- Jag har världens finaste <3

Det kunde vart värre helt enkelt.

Lou x

Ovido - Quiz & Flashcards