Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under mars 2012

Av Louise - 19 mars 2012 01:37

Jag saknar de armar som för snart exakt ett år sedan fick mig att känna mig så trygg.
Så trygg att jag till och med somnade till skräckfilm, vilket aldrig någonsin hänt tidigare i mitt liv.
Jag saknar honom, så otroligt mycket, varje sekund av varje minut, av varje timme, av varje dag.
Den enda människan som på så sätt fått mig att känna mig oerhört hel genom att bara le mot mig.
Den enda människan som skiner upp en hel värld med sina ögon, den människa som får tiden att stå still.

Jag saknar honom.
Och han saknar mig.




xoxo

Av Louise - 3 mars 2012 02:07

Så underbart skön låt!


För mitt hopp är en skadsjuten kråka
och jag är ett springande barn
som tror det finns någon som kan hjälpa mig än
som tror det finns nån som har svar




Av Louise - 3 mars 2012 00:50

Det var ju vi, ingen annan än oss.
Men du sket i våra löften, och nu krossade du oss.
Är du nöjd nu, var det det här du ville?

Oh baby alla dagar jag var din,
tänk alla gånger som jag låg tätt intill.
Dig vid min sida, Jag saknar dig,
men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig.









Tar mitt ledsna hjärta & dejtar sängen.
It's been a long day.
Sov gott..


Av Louise - 1 mars 2012 00:55

The distance,
so far and wide.
I long for,
you by my side.
Waking up this heart of mine,
this crazy love,
it's you and I.



Denna låt måste vara en utav dom finaste jag har hört på väldigt länge. Är förälskad i den. Kan själv reflektera till den.
Den är helt enkelt underbar, och med denna vackra låt säger jag godnatt :)


Jag saknar dig & Jag älskar dig..  Forever & a day!



Ovido - Quiz & Flashcards