Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Louise - 20 juni 2011 01:16

I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life



Av Louise - 20 juni 2011 00:41

Det är aldrig konstigt att längta efter och sakna den man älskar.


Och just nu så saknar jag dig så oerhört mycket så det är inte sant.
Mitt hjärta värker efter din närvaro vid mig.

Jag önskar varje dag att vi kunde ha det där "vardagliga" livet som alla andra par har.
Sambos etc.. Men det kommer väl hoppas jag..


Jag tror på oss, det gör jag av hela mitt hjärta.

Men frågan är i nuläget, gör du?


I'd rather spend a lifetime with you, then to live all the ages of this world, alone



LOUISE

Ovido - Quiz & Flashcards