Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise - 27 juli 2011 02:44

I'd cross the desert to be where you are,
all the things I'd do, to be close to you.
A million miles wouldn't seem that far,
I'd go anywhere, just to win your heart..


 




Av Louise - 25 juli 2011 18:53

See I need you in my life for me to stay
No, no, no, no, no I know you'll stay
No, no, no, no, no don't go away
Boy you got my heartbeat runnin' away
Don't you hear that heartbeat comin' your way
Oh it be like, boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass





Av Louise - 24 juli 2011 22:35

Förkylningen sitter som berg.
MEN! Nu är det bara rethosta & lite snuva ;)

Massa negativt är att jag fortfarande inte känner någon smak eller någon lukt.

1 1/2 vecka som det varit suck. Men nart är det helt borta! *Dansar runt som en glad säl*


Verkar som att nästa vecka (Inte den som börjar i morgon utan veckan efter) så kan jag, utan problem, sticka iväg & fortsätta min träning! Wohoo.. Som jag har längtat! :)


Har umgåtts lite med Eva idag. Hon skjutsade mig på Ica á la Maxi och sedan surrade vi en bra stund. Va lite skoj :)


Och snart... snart... snaaaaart... kan jag åka hem & hälsa på Mami <3

Som jag saknat att åka hem & hälsa på. Men snart så!

Älskar er <3


Nä nu ska jag göra annat.

Puss på er!

Godnatt!


Av Louise - 22 juli 2011 11:03

It's easier not to miss someone you haven't met,

'cus you don't know what to miss.
But after you've met,

you also know what to miss.

And you miss it all, all the time..





Av Louise - 20 juli 2011 17:15

Sean Banan - Skaka Rumpa


Ja, vad säger man?
Sommar plågan 2010, skönt gung i den liksom ;)



Av Louise - 19 juli 2011 16:37

Ett Rött Litet Hjärta


Kommer stark ihåg denna.
Fin. Texten har alltid funnits i mitt huvud.

Jag älskar den fortfarande :)



Av Louise - 19 juli 2011 10:34

 

A relationship without trust, is like a car without gas.

You an stay in it all you want, but it won't go anywhere!



Peace

 



Ovido - Quiz & Flashcards