Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Louise - 22 juni 2011 16:54

Grattis Pappa.
Idag skulle du ha fyllt 51 år.
Du är oerhört saknad av många, inklusive mig.
Men jag vet, att du har det bra där du är, och att du ser ner på oss med ett leénde.

Jag vet att du håller dina skyddande vingar & händer över mig.


 

Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.


I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glint on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.


  When you wake in the morning hush,
I am the swift, uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft starlight at night.


Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there, I did not die!

- By Mary Frye-


Älskar dig 



LOUISE

Av Louise - 22 juni 2011 15:31

Lillebror har varit hos mig sedan i Fredags!


Mamma & Pappa Kjell åkte ner till Västerås för att kolla kuppen lillasyster var med i, samt köra grejerna åt dom. Så lillebror var hos mig & allmänt myste och hade sig.

Hans teori är nu helt klart, samt körning för moppekortet, enda han ska göra nu är att klara provet vilket jag tror han kommer göra. Och om inte, så gör han det nästa gång :)

Tror på han ja. Sen så får han köra moppe.

Tiden går alldeles för fort heh. Dom blir så stor!


I söndags så var kusin Petter här och käkade våfflor samt tittade på Film.
Dead Silence stod på tapeten. Sett den förut men det är lika mycket äcklig nu som då haha.


Duktig är han lillebror, kliver upp helt själv klockan 06.00 på morgonen, fixar frukosten & sen drar på jobbet 06.40 Helt själv & han är 15. Borde inte dom vara svår att få upp? Haha!


Nä, åkte hem igår och Mamma & han var nyss här och hämtade hans saker. Samt skjutsade mig på Ica Maxi så jag fick handla hem lite käk :)


Nu ska jag försöka hitta en dag då jag kan dra med Linn till Friskis & Svettis för att komma igång med träningen. Kommer bli så underbart skönt så det finns inte.


Måste försöka träffa Linda med, var längesedan nu.
Och Sofie & Co kommer hem efter helgen.
Alex ska jag till & allmänt surra skit någon dag med.


Nej nu ska jag ta och fixa lite käk, är en aning hungrig!


Ha en bra solig dag alla <3



LOUISE

Av Louise - 22 juni 2011 02:15

Nena - 99 Red Ballons


Är det en låt jag starkt ogillar så är det denna.
Jag vet inte varför, men det går mig grymt mycket på nerverna.
Suck. Enjoy!



LOUISE

Ovido - Quiz & Flashcards