Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under april 2011

Av Louise - 25 april 2011 03:54

There might have been a time
When I would let you slip away
I wouldn't even try but I think
You could save my life





 

Av Louise - 24 april 2011 22:14

..Confused about how as well!


Varför?

Varför nu?

Varför inte två år tidigare?

Till och med 1 1/2 år tidagre hade funkat.. Men nu?


Vårkänslor som spökar?

Ensamhet?


Varför var du tvungen att berätta nu?

Är det en lek?

Är det allvar?


Men äntligen, måste jag få säga, så fick jag veta varför.

Och det är ju skönt. Men endå!'


Frustrerad!
Suck!

Laters!


 

Av Louise - 23 april 2011 02:42

Hejsan!


Är du en chokladälskare som mig?

Då ska du kika in detta!!


Hittade nyss en sida på internet om att ha chansen att bli testpilot på Karl Fazer.

Det innebär att man ansöker om chansen att få smaka på två av deras 4 smaker;

Dom smakerna som finns är;


Fazer Hel Hasselnöt

Fazer Marianne Crisp

Fazer Cashewnötter

Fazer Mjölkchocklad


Så vill du som mig, ha chansen att bli 1 utav 4000 som får smaka.

Klicka då på denna länk;  http://smartsontestpilot.se/karl-fazer/bli-testpilot/


Samt kolla även på denna videon om det;




Ta chansen, vem vet.. Kanske blir du utvald :)

Jag hoppas jag blir det :)


 

Av Louise - 23 april 2011 01:55

Oj, glömde berätta..


Jag har nu även fört in en ny kategori i min blogg.


"Min Viktminskning 2011"


Där är det tänkt att jag ska skriva om min viktnedgång.

Maten, träningen, motivationen..

Mina ups & downs helt enkelt :)


Jag börjar Måndagen 25 Mars!!

TAGGA!


Får hoppas att det kommer gå hela vägen denna gång.

Men det tror jag.
Aldrig känt mig så taggad som jag gör nu :)


Wish me luck me bitches <3




Av Louise - 21 april 2011 13:05

Titta vad jag nyss klickade hem som present åt min underbara trollunge kusin Linn & Hennes Micke som nyss fått sin lilla Aimee;


Armani skötväska! Lyxigt värre ;) 

Blir som en liten Grattis present :)


Älskar er <3



 

Av Louise - 20 april 2011 15:11

Har en fundering angående mig själv nu för tiden..


Helt ärligt, jag "lider" av, "lever med" dessa saker;


* Koncentrationssvårigheter till en mild grad.

* Oerhört dålig impulskontroll
* Glömska till viss mån

* Sömnsvårigheter till stor del

* Hetsigt humör

* Svängigt humör ofta

* Ångest väldigt ofta

* Stark Oro väldigt ofta

* Depression som kommer och går


Dom sakerna ligger i min vardag.
Kanske på tiden att man kollar upp det en gång för alla och begär att man får en utredning.
Det har gått så långt att jag helt ärligt tror jag har någon form av en bokstavskompination eller liknande.


Till en viss grad kan jag handskas med det. Jag har lärt mig genom åren att känna mig själv och hantera mig själv. Men fortfarande, när jag vill något då gör jag.. Utan att tänka efter på konsekvenser för mig, för andra. O.s.v


Nu senast, inatt.. Ville jag ha en hund..

Idag, har jag en.. men det känns långt ifrån rätt.

Oplanerat? Ja

Impulsivt? Ja

Oansvarigt? Ja..


Jag kan ta han om honom, han skulle få ett underbart hem hos mig.
Men jag kommer inte kunna ge honom allt jag kan eftersom det känns fel.


Vet snart inte längre vad jag gör med mig själv.


Finns det någon annan där ute med någon form av samma problem?


 

Av Louise - 19 april 2011 12:18

Han gör så bra musik!



 

Av Louise - 19 april 2011 12:05

Every rose has its thorn
Just like every night has its dawn
Just like every cowboy sings his sad, sad song
Every rose has its thorn




 

Ovido - Quiz & Flashcards