Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Louise - 29 september 2012 19:41

Främmande ansikten,
möter mitt hjärta på gatorna.
Tåget som vi kunde tagit,
har åkt till en annan stad.
Idag är det 600 år sedan,
jag stod vid min egen grav.
Och jag saknar dig,
jag saknar dig ..

Av Louise - 29 september 2012 01:09

Vet ni nu var ni har mig?
Ni har inte en chans..
Spring för livet,
Jag är ur balans..

En dag som började med en tur på Alnön,
sen kaffe på S..
fortsatte vidare till Matfors för att tända ljus hos Pappa,
och sen en frukost på McDonalds..
Sen sömn..
Efter 24h vaken så däckar man rätt fint 08.30

Stiftelsen - Vildhjärta..
Det är våran låt.
Varenda rad, vartenda ord.. är oss..

Memories forever treasured within my heart <3

Ovido - Quiz & Flashcards