Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Louise - 21 september 2012 20:32

Läkartid på tisdag..
Det känns dock förjävla långt tid, frågan är om man orkar dit eller om man får kasta in handduken och åka upp tidigare?

Absolut inga tabletter hjälper & Det har spridit sig till ryggen och längre ner i benet.

Allt jag vill just nu, är att få en enda smärtfri dag/natt.. i alla fall natt så jag får sova. Bara en enda, så energin och orken kommer tillbaka.

Jag önskar verkligen att jag hade den bästas famn att krypa upp i. Den enda famnen som kan få mig att glömma för en stund.. Hjärtat längtar efter dig..

Hur som haver, nu ska jag inta ryggläge och fortsätta med mitt Supernatural maraton.

Sov gott. Dröm sött.

Louise xx


Ovido - Quiz & Flashcards