Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Louise - 7 december 2012 20:08

Måste få säga att det är en underbar känsla man får när man ser att någonting man gör faktiskt lönar sig.

Sen jag började gå 6-9km varje dag samt la om min kost (Mindre portioner, bättre mat, inget små ätande, regelbundna och fasta rutiner & gjort vatten till min Nr#1 dryck)

Så har jag gått ner 1 1/2 kg! Det här har jag gjort i ca 1 1/2 vecka.

(Lördag är dock min "gris" dag som jag säger, innebrände att då får jag äta chips/godis och dricka dricka. Man måste få ibland.)

Jag mår bättre både fysiskt & psykiskt.
Jag orkar mer.
Huden ser piggare & fräshare ut.
Energin är jämn under hela dagen (oftast)

Allt som allt, så känns det bra.
And I'm planning on sticking to it!

Med det sagt önskar jag er en underbar helg <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards