Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Louise - 12 december 2012 12:19

Efter att ha funderat på att absolut inte fira min
födelsedag så blev att sluta fundera och göra i alla fall.

Spenderade mer eller mindre hela dagen med bästa Alex. Hon hade även gjort en dunder fin tårta, bjöd på en god kyckling & curry lunch.

Vid 15 tiden kom min lillebror <3
Och strax därefter Alex då hon hämtat upp Flisan från skolan.

Sen gjorde hon käk. Ryggbiff, pommes, bea sås & grönsaker. Gott var det :)

Senare dök Mamma upp, satte upp en lampa & snabb gjorde tårta nr 2. Och efter det rullade Moster, Linn, Micke, Aimee, Pappa Kjell & Holly in.

Massa fika, bus & Mysigt sällskap.
(Tror bestämt jag lyckats gå upp allt jag gått ner haha)

Det var en riktigt mysig dag & kväll, speciellt för någon som bestämt sig för att inte fira alls ;)

Nä, måste dock kila. Nu är mer främmande på g.
Ha en mysig dag mina vackra <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards