Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Louise - 4 december 2012 22:28

Some nights, I stay up cashing in my bad luck.
Some nights, I call it a draw.
Some nights, I wish that my lips could build a castle.
Some nights, I wish they'd just fall off.

Av Louise - 4 december 2012 18:43

Oh underbara vinter.

Ännu mera snö idag.
Vräkte ner så i motvind såg man verkligen ingenting när man gick hem från Ica.
Det var en mysig promenad idag dock :)
Här klär man på sig och trotsar snöfall och kyla <3

Har egentligen inte så mycket att säga.
Träningsvärken från igår börjar komma.
Jag personligen mår bättre av att gå mellan 6-8km per dag. Huden får en friskare ton i sig.

Kosten har blivit bättre.
Tack vare bästa stumpan Alex, äter jag numera broccoli med. Det är gott ;) Ska även testa spenat med någongång snart. Kanske till & med fisk!

Det börjar bli en människa av mig med haha.

Nä, efter att ha promenerat i snöfallet, städat och ätit ska jag nu lata mig.
Och förhoppningsvis beställs min träningsjacka snart <3

Ha en mysig vinter kväll ni vackra människor <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards