Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Louise - 20 oktober 2012 01:14

Efter en dag på Dartmoor National Park.


Ett extremt stort ställe & där djuren vandrar fritt.
Bisonoxar, kor, får, lamm, Dartmoor ponnyn.


Dom kunde ligga och sova på vägen eller stå och beta lugnt precis vid sidan om. De kom nära eller gick ifrån.


Det var underbart att se.


Louise xx

Av Louise - 19 oktober 2012 01:17

The world ends without a tragedy,
time is melting into history.

The sky is falling,
voices crying out in desperation.
Here them calling,
everybody, save yourself.

The world plays its angered symphony,
lost inside eternal mystery.

Doesn't matter what you say,
doesn't matter what you do.
We all end up this way,
there's one thing left to save you.

Save yourself..

Av Louise - 15 oktober 2012 22:26

You're beautiful, and someone out there is crazy about you. So smile, because life is too short to be unhappy <3

Louise xx

Av Louise - 14 oktober 2012 21:30

Mer bilder kommer på omgivningen och lite sånt när jag orkar :)
Peace xx

Av Louise - 7 oktober 2012 01:15

4 dagar tills jag åker.

Långt långt bort, någon annanstans.
Till en plats där jag får vara jag, där ingen känner mig. Där jag får glömma, gå vidare och slippa känna så mycket.

Kommer det någonsin bli bra igen?

Kommer jag någonsin kunna återvända helt efter att jag har flyttat? Är hatet för starkt, eller går det över till saknad?

Jag står där jag alltid stått,
trampar i samma spår jag alltid trampat.

Jag är inte lyckligare,
jag mår inte bättre.
Jag saknar honom.

Mina känslor spelar längre inte någon roll,
jag har dansat med djävulen,
nu tar jag avstånd.

Av Louise - 4 oktober 2012 18:38

Tar tag i din hand,
vi brister ut i ett skratt.
Det var så länge sen,
men det finns där än.

För passionen vi kände kommer alltid igen,
har ett hjärta utan rynkor.
Det består intakt,
och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt,
aldrig nått fram så jag älskat på avstånd.

Nu är det mitt tåg och dags för avgång,
stiga på aldrig tveka en minut.
För att allt som flyger upp måste landa till slut,
kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark,
vi vandrar iväg utan vidröra mark.

Av Louise - 2 oktober 2012 00:02

Åh, vad jag älskar hösten.

Alla vackra färger, alla underbara höst promenader.
Alla mysiga & lite kalla höst kvällar när man får mysa upp sig i soffan med tända ljus & en kopp te.

Hösten är en årstid som gör mig så glad.
Kärlek <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards