Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Louise - 29 oktober 2012 20:20

Jag kan ju börja med att säga att det här med kortison spruta rakt in i den ondaste punkten i min höft, står inte högt på listan över favorit saker att göra.. Någonsin..

Att ta den för mig, kändes som att få lokalbedövning hos tandläkaren. Fast i höften då. Så att ta den, för mig, kändes knappt. Var mest obehagligt.

Däremot nu.. satan vad ont jag har i höften.
Det skulle bli värre, och skulle vara så i 1-2 dagar.
Jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra av det här, för ont gör det.

Tur att det går över ;)

Fick även en remiss till magnetröntgen.
Läkaren tror nämligen att roten till problemet är ryggen. Diskbråck/nerv i kläm.. whatever..
Och att Jag pga det har överansträngt höften & fått en ordentligt inflammation som diklofenaken inte bet på. Så förhoppningsvis fixar kortisonet detta. nu.

Go go tid till röntgen!
Efter nästan 7 månader så känns det som Jag vunnit. Men, man ska inte ropa hej innan antar Jag.

Sov gott sötnosar <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards