Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Louise - 26 oktober 2012 19:30

Åhh idag kom första snön för denna säsongen..
Eller ja, för mig i alla fall. Missade ju riktiga första ;)

Tillbaks i skolan och det känns bra.
Ny kurs då jag missade för mycket av den andra som Inte går att ta igen. Men har ändå planer på att läsa upp några kurser på sidan av nästa år.
Men nu satsar vi 100%!

Och på måndag 10.30 Ska jag äntligen få träffa en läkare igen. Håller verkligen alla tummar & tår att dom Ska starta en utredning på min höften. Är så less på att ha konstant ont nu.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med en chai latte, den bästa på skype & filmen "En sång om Martin" för att svara på frågor samt introducera mig själv i kursen "Vård och Omsorg vid Demens"

Ha en underbar mys kväll & helg nu alla <3

Louise xx

Ovido - Quiz & Flashcards