Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Louise - 9 augusti 2011 10:00

Träningen igår var jobbig.
Mycket jobbigare än förra gången av någon andledning.

Mina höfter & axlar gjorde hyffsat ont.
MEN! Det var skönt! Så grymt skönt. Att få känna pulsen pumpa & kroppen jobba.


Vi gör det bra! :)


Längtar till höst passen startar. Fler valmöjligheter samt dom inför olika danspass i programmet/schemat. Kommer bli så grymt roligt! Och jag längtar väldigt mycket!


Shake that booty liksom haha ;)


 

Till något annat.
Jag är grymt sugen på Coca-Cola.. Hela tiden..
Men enda gången det intas är om jag äter ute någon gång.
Annars är det Juice, Vatten eller Loka som gäller för min del.


Frukosten är det fortfaran si & så med.
Men när det verkligen inte går så blir det en Modifast shake. Det funkar det med :)
Lunch & Middag flyter på, frukt emellan.  Recept kommer det blir massor av, när inspirationen väl kommit igång :)

Men suget efter någonting på kvällen håller på att göra mig riktigt galen.
Det är sjukt jobbigt och jag vet snart inte vad jag ska göra för att bli av med det..

Någon som har något tips?


40kg kvar, still counting :)


En av mina pepp låtar samt min absoluta favorit låt någonsin! :)
Enjoy!




Ovido - Quiz & Flashcards