Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Louise - 7 augusti 2011 21:06

Det är söndag idag.. Underbart :)
Det betyder att det Måndag i morgon = Träning kl 19.00, som jag har längtat!


Dags att svettas lite!


(Bild lånad från Google) 


Har dock gått ner ca 6kg. Så jag är nöjd med denna början.

Inte mycket jag kan ta åt mig då, som sagt jag blev dunder förkykd haha :p


Jag & Linn hann ju gå på ett Bas/Rygg pass innan jag blev liggandes i nästan 2 1/2 vecka i världens förkylning. Men eftersom jag är helt frisk nu, så kör vi igång i morgon igen.

Underbart & loveli.


Måste även komma igång och simma med Linda snart.
Längtar till det med!


Friskis & Svettis 2ggr i veckan samt simma 2ggr i veckan.
Kommer bli en riktigt bra början. + Promenader såklart.
Någon som vill joina? Bara att höra av er.


Nu ska jag ta och chillaxa lite & bara vara.

Ha en bra kväll alla.
Puss på er  <3


Av Louise - 7 augusti 2011 20:56

  (Bild lånad från Google)


Ovido - Quiz & Flashcards