Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Louise - 16 maj 2011 20:14

The Academy Is - About A Girl..!

Grymt skön låt!!




 

Av Louise - 16 maj 2011 01:55

Himelen har blivit ännu en ängel rikare.

En person som var min vän har gått bort.


Och är det någon som har mina tankar hos sig nu så är det hans broder.

All min styrka går till dig nu. Jag kommer finnas dygnet runt för dig.


Varför händer det dåliga saker för bra människor?

Räcker det inte någon gång?


Vila I Frid min vän,

Vaka över din bror, han behöver det nu


Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am in a thousand winds that blow,
I am the softly falling snow.
I am the gentle showers of rain,
I am the fields of ripening grain.
I am in the morning hush,
I am in the graceful rush
Of beautiful birds in circling flight,
I am the starshine of the night.
I am in the flowers that bloom,
I am in a quiet room.
I am in the birds that sing,
I am in each lovely thing.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there. I did not die.

By: Elizabeth Frye


 

Ovido - Quiz & Flashcards