Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Louise - 15 maj 2011 17:53

Btw!


- 2kg!
Det börjar bra, och jag känner mig stolt.

2kg för mig är bra gjort. Det börjar sakta men säkert.

Håller jag det här nu, så kanske Sommaren 2012 blir min sommar till slut :)


Gotta love it!


 

Av Louise - 15 maj 2011 16:44

Shit vilken dålig uppdatering i bloggen den senaste tiden!
I know! Men sånt är livet ibland :)


Har inte gjort något speciellt heller.
Rensat bland mina kläder och insett att jag har inte rum att förvara alla på!
Det ni haha. Hon som inte hade mycket kläder att välja bland har nu övermycket!
Likadant med skor. Gotta love the choice you have these days eh ;)


Är nervös inför Onsdag. Men inget jag skriver om här.


Saknar killen min så otroligt, och på senare tid så har det hänt mycket som verkligen fått mig att inse vart mitt hjärta verkligen ligger på riktigt. Hos honom.
Han betyder allt för mig, och det finns ingenting jag inte skulle göra för honom <3


Nu är det maraton med One Tree Hill Season 1 som gäller för mig.
Ha de gött alla <3


 




Ovido - Quiz & Flashcards