Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under februari 2012

Av Louise - 13 februari 2012 22:00

Varje gång jag skriver här så blir det tomt.. Det finns ingenting att skriva om?
Eller jo, det finns massor, en hel värld av ord, ord i alla dess former, ord utan dess like.. men det blir tomt..


Det var ett tag sedan sist, massor har hänt.


Den 23 Januari fick jag vet att jag kom in på Undersköterske utbildningen på Lernia.
Så där är jag nu på heltid, med en klass som heter duga. Skönt gäng det där ;)

Trivs som fisken i vattnet. Vård & Omsorg är kursen vi lägger energi på nu, det är mycket som man egentligen redan kan från erfarenheter och logiskt tänkande. Men sen finns det delan man har lite mer problem med.


Analyser är en utav mina svagheter, jag är verkligen världelös på att göra dom haha.
Men så länge man gör sitt bästa så kan det inte bli ... dåligt?


Har också kommit underfund med att jag måste vara extremt försiktig med vad jag faktiskt skriver här, då det finns människor i min omgivning som inte kan låta bli att vrida & vända på allt och så kommer det negativa saker ur en egentligen positiv sak.
Less är ordet för det, yes.


Det har skett uppbrott,  fylleri, dåliga nyheter angående en vän, en oändlig saga utan slut.


Funderar på att ta semester.. en helg eller två.
Åka bort, lämna staden, bara njuta & bara ta det lugnt.
Åka till den absolut enda platsen där jag kan få vara bara jag utan en massa om och men.


Ingen av oss är väl egentligen riktigt funtad ;)


Om jag mår bättre? Låt det stanna vid att "Whatever happens, life goes on"..




"Ärlighet är en dyr sak, förvänta dig den inte av billiga människor"




 


Ovido - Quiz & Flashcards