Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva!

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise - 13 juli 2011 22:30

N*Sync - This I Promise You


Jag tror texten förklarar allt.
Jag Älskar Dig, Nu & För Alltid.



LOUISE

Av Louise - 12 juli 2011 22:15

Silverstein - Apologize

( OneRepublic orginal, I know )


Den är bra. End of story.



LOUISE

Av Louise - 11 juli 2011 22:15

Mohombi ft Nicole Scherzinger - Coconut Tree


Den är glad. Man blir gladare av den.
Den är underbar <3


You're gonna make me stay forever!



LOUISE

Av Louise - 10 juli 2011 15:57

Va roligt att du efter så många år stöter bort mig ur ditt liv utan någon som helst anledning.
Eller så finns det en, bara att du inte vågar stå upp & säga den till mig?


Jaja, Jag vet inte ja..

Men eftersom det inte finns en plats för mig i ditt liv, så kan jag lungt säga att jag klarar mig utan dig i mitt jag med :) Det stör inte mig från och med nu.'


Men du har gjort mig extremt besviken måste jag få säga.


Då vara vi på det klara med det :)


Puss på dig


LOUISE

Av Louise - 10 juli 2011 13:18

Onsdagen så gick jag med Pontus på Gatufesten. Skulle se Broken Door samt Jason Derulo.

Roligt endå att en sådan stor artist kommer på Gratis Dagen här :)


Broken Door:


 
Jason Derulo:


 

Sen så gick jag med Tommie på Torsdagen för att se Petter.

Käkade lite mat (Cheesburgare på Donken haha) Sen testade jag Langos, som jag brukar älska, men denna hade dom way too much lök på. Smakade inte alls gott.

Provade även en Munk med smarties på, som där och då blev min nya favorit :)

Gick lite på Tivolit.

Sen hittade vi bra sitt platser i Summer Beach Party tältet på sidan av scenen med. Drack några cider i väntan på start.

Prick kl: 21.00 klev Petter upp på scenen. Vilket Jubel. Han är grym! Så bra låtar, så bra på scen! Underbart! Klart det bästa på dessa två dagar för mig :)


Petter:


 

 
Efter det kände jag mig nöjd med hela Gatufesten :)

Sen blev det lite Drinkar på In Restaurangen:


Piggelin:



Summer Dream:  


    

Tommie fick även upp mig i Batman Karusellen:

(Det gör jag för övrigt ALDRIG mera om)


 

Men Extreem fullkomligt ÄLSKAR jag:



Och på kvällen joinade kusin Petter oss på Tivolit med :)
Mys!

Bild på de 10 Gosedjuren jag vann på Tivolit kommer det med :) 


LOUISE

Av Louise - 10 juli 2011 13:09

Hollywood Undead - Undead


Denna låt tycker jag är klockren när jag är arg.
Eftersom det oftast är en person som fått mig arg :)

Gillar låten i vanliga fall i övrigt med ;)



LOUISE

Av Louise - 9 juli 2011 00:47

Uppdateringen har varit kass jag vet.
Men mitt humör har sviktat som en berg & dal bana.

Gatufesten är igång.

Det är sommar helt enkelt :)


Humöret sviktar nog väldigt mycket för att:


1. Jag har gått från att dricka ca 1.5L Coca-Cola per dag i veckan = 10.5L / Veckan, till att nu på 8 dagar druckigt 1L sammanlagt. (Inge stolt över att jag druckigt det MEN stolt endå för det är lite för att vara mig) Och det har tagit på mig, den förändringen. Huvudvärk & lätt irriterad som bara den. Men det är mycket bättre nu & nästkommande 8 dagar ska det vara ett 0L streck där :)


2. Jag ska ha mens. Mina bröst håller på att döda mig, seriöst. Dom gör CP-ont just nu.
Och det blir jag irriterad över med. (Varsegod för infon, men det tillhör en tjejs vardag. So Live With It!)


3. Sen fram till idag så såg det rätt mörkt ut på en viss front. Men sedan hände det man drömmer om, ett brev kom & Jag blev överlycklig.


Så, det var mitt humör i detalj ;)


Kan berätta att jag gått ner 1.7kg ungefär på 8 dagar. Det syns inte, men det känns.
Och det känns så bra! Tänka vad ändrade mat & dryck vanor kan göra eh? ;)


Eyo, Jag brinner för det här permanent,
aldrig för stunden, naturligt bunden,
med kärlek som cement.
Vi bygger från grunden,
på all skit som har hänt,
det är min tur nu,
Vinden har vänt!


Uppdatering om Gatufesten (Onsdag & Tors) kommer i morgon med en bild eller två kanske.


Nä, nu ska jag hänga upp tvätten, krypa ner i soffan, se film & förhoppningsvis sova!


Sov gott alla sömnisar :)


LOUISE

Av Louise - 9 juli 2011 00:40

Mohombi - Do Me Right


Just nu, så är Mohombi's album MoveMeant mitt absoluta favorit album.

Grymt sköna låtar! :)



LOUISE

Ovido - Quiz & Flashcards